Thursday, August 28, 2008

5h18..studying?! lol

Here I'm, 5h18! lool Supposed to be studying.. but some norwegian sick friend doesn't let me!

well, have been learning a lot this night (morning?!lool) actually!!

jeg bryr meg ikke -I don't care!
jeg gir faen - as "I don't give a shit"
vi er syke!! du er en gutt..LOOL...oh! jeg forstar ikke! - We r sick! u are a boy..lol..oh! I don't understand!
jeg er ei jente
jepp
ei = feminine
en = masculine
selvsagt / såklart -off course
"hvordan sier jeg ......?" - "how do I say ........?"

loool

more that I remember from the good days in rome:
takk!
ingen arsaak!
Ole brum - Winnie the Pooh!! loool
and of course .."SYKE!!" LOOOL...

Oh gosh...we are sooo sick, buddy!

Takk lærer!!
Jeg savner deg!!

A special kiss to my friend Kjell! :)

3 comments:

kjellrg said...

lool, supposed to be studying?! sleeping you mean...! kom deg til sengs!

jeg savner deg også! :)

Su said...

kom deg til sengs???!

whaaaaaaaaaaaaaaaat?!

eheh
:)

Sally said...

então e o careca? xD